05 December 2012

Lunch di Menara Kuala Lumpur

Assalamualaikum

Memang satu kemestian , setiap akhir tahun mesti ada acara makan-makan bersama rakan sekerja.
Itu tanda penghargaan kepada diri sendiri dan juga kejayaan pasukan atas tugas yang telah berjaya dilakukan pada tahun tersebut. Kalau company besar aku rasa tiap-bulan ada makan-makan luar kot. Tapi sekolah macam ni la..Hujung tahun je free.Takwim cukup padat demi anak bangsa..hehe

Jadi tahun ini diadakan di Menara Kuala Lumpur. Acara makan tengahari. Tema bebas.Tu yang aku suka sangat tu.xde pening nak beli baju ..

Jom saksikan gambar-gambar aku yang sempat diambil masa kat atas nun.

 Bertempat di : Restoran The Atmosphere 360 Degree, Menara Kuala Lumpur

 I ler tuu..tuan punye belog ni..=D




 Bersama rakan-rakan seperjuangan guru =D




 Suasana dari atas menara.SubhanaAllah mmg cantik!




1 comments

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy