24 November 2012

Testimonial Beutskin Essence Mala Nasohah

Assalamualaikum

Genap dah sebulan menggunakan produk Beutskin Essence..Rahsia Kecantikan Adira. Fuh..segan juge nak publish gambar diri sendiri tapi aku nak bagitau kat korang bahawasanya saya bukan sekadar kongsi maklumat, malah aku tak hentam keromo asal boleh jee nak jual barang. Diri sendiri kena juga testing.bila baik untuk diri sendiri makna baiklah untuk semua orang.

Jeng..jenag..

Tu die...jelas kan kat sini..bila sebelum ambil BE..kulit muka aku berminyak dan kusam.
Sebulan lepas penggunaan...lihat je hasil.nye..huhu..

Cepat-cepat sapa yang belum try tu..cepat-cepat dapatkan dari aku ye..contact no telepon kat atas tu..Sekian.

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy