30 August 2012

Sampul Poslaju Prabayar

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Rezeki dari Allah SWT...Semenjak post entry mengenai Nurlizz Slimming dan Ramping Balm di blog ini, banyak tempahan dari rakan-rakan yang ingin mencuba hasil keberkesanan produk perlangsingan ini. Terima order memang la best..tapi bab nak membungkus parcel dan menulis consignment note tu je yang cam tak larat sikit..heheh. Selalu dok bungkus pakai kertas minyak jer or kengkadang ada plastik bungkus yang pejabat pos bagi tu..aku pakai jer la. But lately agak sukar so i decided to use...sampul poslaju prabayar..



























Bagi pendapat aku sendiri, memang sangat-sangat membantu bagi aku yang sering takde time nak bungkus parcel ngan kertas minyak.Lagipun bahagian dalam sampul ada lapisan plastik yang aku yakin barang di dalamnya selamat.Satu sampul bernilai RM6/sampul untuk parcel seberat 500gram ke bawah. if nak pakai sampul lagi besar ada juga dijual. RM9/sampul tak silap aku untuk below sekilogram. Senang jer gunanya. Masukkan barang, lekatkan penutup sampul dan tulis consignment note.Akhir sekali hantar terus kat kaunter peajabat pos.Mudah banget!Cam promote poslaju plak nih...hihihi.

So bagi yang order ramping balm dan nurlizz slimming memang aku akan bungkus pakai sampul ni. Tapi jangan keliru ye..ni untuk pos di seluruh semenanjung malaysia sahaja tak termasuk sabah sarawak.jika di kawasan lain, kenelah guna cara biasa sahaja (sampul poslaju atau bungkus sendiri).

Jika ada sesiapa yang berminat nak mencuba Nurlizz Slimming, ramping Balm, Sauna Cream atau produk-produk sauna yang lain..meh SMS atau Whatsapp  di talian 019-6265756.sertakan butiran seperti :

NAMA PENUH
ALAMAT LENGKAP
KUANTITI ITEM
BANK PEMBAYARAN (MBB ATAU CIMB)

Terima Kasih :)

5 comments

lebih senang....rezeki sentiasa ada klu kita rjin berusahakn....

August 30, 2012

@ummi_norseha
tekiu umi ats sokongan :)

August 30, 2012

sampul pos laju prabayar ni u beli siap2 dr post office ke? dia bg ek beli banyak2?

Cara Rawat Eczema secara Semula Jadi

August 30, 2013
Anonymous

kalau nak amek plastik and borang poslaju nie kene bayar dulu ke or cmne erk ?

October 20, 2013

sy ada plastic prabayar boleh hubung i sy email internetpayee@gmail.com

March 01, 2014

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy