04 September 2012

Merdeka Day Special

Assalamualaikum

Belum terlambat lagi untuk aku mengucapkan Selamat Hari Merdeka yang ke 55 kepada semua warga Malaysia. Yang sangat istimewa hari Merdeka taun ini kerana ia jatuh pada bulan raya@bulan Syawal tahun ini.
Memang mengujakan aku.Lagipun sambutan merdeka di sekolah aku baru-baru ni disambut pada hari ulangtahun aku...huhu...memang meriah.unforgetable memory lah..30 Ogos 2012

 Aisehh..muka kegeumbiraan jelas kelihatan.Sila jangan jeles.aku tak pakse boss aku sambut besday aku arini...hihihi.Dah kebetulan sekolah nak wat majlis sambutan kemerdekaan on dat day.Aku pun numpamg syok sendiri jer.
 Antara barisan guru-guru petang...aku tak de la dalam barisan tu sebab aku yang tukang amik gambar...hahah. Nyanyian lagu kemerdekaan.Semangat macam ni yang kita nak walau apapun berlaku.Sebab itu sivik & kewarganegaraan diajar di sekolah supaya semua memahami dan sayang akan tanah air sendiri...:)
 Aksi pelajar-pelajar yang semangat bawak bendera sendiri..tiada paksaan..semuanya atas inisiatif sendiri.Nampaknya jiwa cintakan tanah air telah meresap dalam hati sanubari.Alhamdulillah.

 Sessi menggayakan tudung PH...i like!

 Ngupe-ngupenye...ada orang dah setting nak mensurprisekan aku arini...Ya Allah memang serius terkezut beruk.Sebabnya masa tu aku dok kuyah cheese tart (lapar lepas nyayi kat dewan td)...nasib tak tercekik.Tu muka cam nak nangis la tuh...Thnks to kak Jun & fren sebab menghadiahkan saya dengan sebiji kek yang cantik dan sedap.Thanks. I Really appreciate it!

 Setelah disedarkan oleh rakan sebelah..akhirnya aku dah sengih...heheh

 My fren yang sama-sama nyanyi kat dewan tadi..kakzu,liyana,huda,kak yati,kakzai,kak jun...sebenor nye ramai lagi cikgu..




 Kek dah abis kene belasah...hehe

























Happy Merdeka Day!

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy