06 September 2012

Postage Method and Pick Up Service

Assalamualaikum

Amacam dah cuba Ramping Balm masing-masing?
Sure puas ati kan..
Kannn..i told you..berbaloi kan :)

Harini nak cerita sikit pasal postage method yang aku buat bila ade order.
Semua barang yang dijual such as RB,Nurlizz,Sauna Cream aku akan pos menggunakan Pos Laju.
Barangan Set Sauna Nazcon dipos menggunakan GDEX.
Kadang-kadang ada gak yang request nak guna pos swasta macam Skynet,NationWide ke..aku follow je.
Yer la aku paham..kadang-kadang diorang lebih selesa macam tu.
Aku tak kisah pon..janji request jer la..
Sekarang ni pon aku dah guna sampul poslaju prabayar.lagi senang..takpayah bungkus-bungkus.
Masuk jer dalam sampul..tampal dan pos.

Biasanya aku akan pos before g keje sebabnya aku keje belah petang.
So digalakkan yang order tu bank in malamnya or pagi...maka dapatlah barang dipos hari yang sama.
sememangnya aku suka ngan 'fast delivery'.
sebabnya..kalau aku beli barang online pungg..aku suka bank in harini dapat esok.heheh..jenis tak sabar ;P
kalau en abang aku rajin..die yang tolong runner ke pos opis.So..tak kisahlah janji..fast delivery is our priority.

Pick up service.. aku tak galakkan orang pick up brang kat umah.
Better COD (Cash on delivery) jer agi senang.
Dulu aku rajin gak deliver barang malam-malam.
But now cam dah tak sempat pulak.If hari cuti mungkin reliable.
But untuk yang request area KL if aku dan en husband free dan kebetulan ada di sana..apa salahnya.
Boleh dipertimbangkan.

Anyhow..if korang intersted ngan produk yang aku jual hope jadilah serius buyer k.
Ade tu dah bagi detail dan aku dah reply  the sepi jer terus.
If betul-betul nak beli jom berSMS or WHATSSAPP ngan aku 019-6265756

Atau pon bleh emel kat malanasohah@gmail.com

<Sekian>


Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy