18 September 2012

Small Bussiness Only

Assalamualaikum

Arini macam ade blues sikit.Not monday blues la sebab arini hari selasa kan.Maklum da cuti 3 hari direct..Gi keje pon macam kurang semangat.Apapun hari ni memang agak penat sikit sebab busy filing evidence pelajar ke dalam fail PBS.Apa itu PBS? Penilaian Berasaskan Sekolah..untuk tau lebih lanjut leh la klik kat link ini http://adeqrifqi.blogspot.com/2011/12/bantuan-rakyat-1-malaysia-jangan.html

Dah banyak ari sebenarnya nak bagitau pasal hal ni.Tapi bila dah cantik susun ayat..tak larat plak nak menaip.Jadi terkubur harapan sekajap nak bagitau halnye.Hal kecikje pon.Dah banyak kali dapat SMS bertanyakan harga borong Ramping Balm Suria Secret kepada saya. Yang kol pon dah ramai.Jadi rasanya baik je jelaskan di sini. Saya cuma menjual secara kecil-kecilan @ small bussiness only.Bukan supplier dan bukan stokis besar. Stok pon diambil mengikut keperluan sahaja.Tak berani nak simpan banyak-banyak sebab bussiness kecik-kecik je@ dalam kata lain secara sambilan. Bagi yang biasa baca blog ni memang dah tau empunya diri ni orang bekerja...hehe.Jadi paham-paham jer la.

Kebanyakan produk slimming yang dijual di blog saya ni memang saya penggunanya. Kebetulan bila saya post produk ramai yang berminat nak tanya seterusnya nak membeli.Jadi saya pon jual.Cara jualan secara runcit samada cash on delivery atau pon secara pos.Maklum yang saya menjual pelbagai jenis produk slimming iaitu:-
  1. Nurlizz Slimming
  2. Sauna Steam
  3. Dry Sauna
  4. Hot Pants
  5. Sauna Pants
  6. Sauna Belt
  7. Sauna Cream
  8. Ramping Balm Suria Secret
Semuanya produk kurus dan kecantikan.Page sya boleh lawati di link http://www.facebook.com/MySlimmingStore atau pun http://www.facebook.com/Nurlizz2Slimming.
Kebanyakan yang beli pun kawan-kawan...then diorang cerita dan suggest kat orang lain..bertambah la lagi customer.Apapun semua yang dijual di sini memang selamat (sebab sendiri guna) dan original.Dijamin.
untuk dapatkan mana-mana produk di atas sila ber SMS atau WHATSSAPP saya di talian 019-6265756.

Sertakan butiran seperti
NAMA PENUH
ALAMAT PENGEPOSAN
NAMA ITEM
KUANTITI ITEM
BANK PEMBAYARAN
Senangkan? JOM order :)

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy