21 May 2012

Dapat hadiah banyak dari Kedai Kiz!

Assalamualaikum

Sebenarnya aku suka jugak nak join contest@GA ni. Bukannya apa. aku tolong support diorang nnt turn aku wat GA, diorang pulak support aku. Win-win situation gitu. Selain tu ape yang dapat? Banyak sebenarnya.. selain dapat hadiah, dapat kawan baru, dapat idea baru, dapat tengok blog diorang yang cantik-cantik..huhu banyak lah.

Minggu ini, minggu exam yang agak busy sikit. Lagi beberapa hari dah nak cuti. So taip entry cepat-cepat. Hari ni dapat hadiah banyak dari Kedai Kiz. Aritu (dah terlupa bile..) aku ada join Tagline contest yang dianjurkan oleh beliau. Aku menang tempat kedua. Memang Kiz janji nak bagi awal but ada internal problem so baru semalam aku dapat notification di facebook yang menyatakan hadiah aku dah pun dipos. So korang jangan lah serik join GA, bila ada penganjur yang tak dapat nak lunaskan janji on the dot. Kadang-kadang berlaku kekangan masa.Tak sempat dan busy. Yang penting, penganjur kne bagitau awal-awal.Contohnya macam Kiz, die memang mention awal. Untuk mengelakkan penipuan , bila dah anjur suatu contest or GA kene la jujur.Ni pendapat peribadi aku la. Jangan lepas date line...diam membisu. Macam aku, aku nye contest aku janji untuk umum pemenang pada awal minggu cuti sekolah nanti kan.So....sabar korang yea.Janji akan dikota. Berikan suatu fakta benar supaya orang tak tertunggu-tunggu. That's the right way lah.

Macam-macam ade kat dalam .Jom tengok


So..berazam sume2 tu nak pakai :D

Thanks Kiz..always supporting u.
Hope lebih berjaya di masa akan datang. :)

Apalagi kawan-kawan jom shopping kat KEDAI KIZ --->klik sini

2 comments

banyak ye akak dapa..hehe
tahniah

May 21, 2012

@nur_za
Banyak betul kali ni :)
Kotak besar u..hehe

May 21, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy