04 July 2012

Mee Udang Kaw Punye!

Assalamualaikum

Alhamdulillah dah pun masuk Nisfu Syaaban. Jadi moh ler kengkawan kiter berpuase esok yea.Besar ganjarannya...

Kalau minggu lepas adalah minggu makan food, so this week minggu makan kali lapan belas.So...sebelum korang niat pose esok,aku nih nak citer pasal penangan mee udang yang bagi aku paling mantop.Maleh nak citer esok, kang ada yang meleh ayaq lioq pulakkk..huhu


























Ahaha...silakan terliur di sini iyea...RM5.50 saje sepinggan. Ce carik kat restoran ke hotel mane-mane takkan jumpe tu senah oiii. Kuahnye ckup rasa, pekat,likat..sedapp tak hengat..Tu diaa..promo.Udang dalam pinggan ada dalam 10 ekor .Jumlah helai mee aku tak kira la pulak. But siyez la korang amat berbaloi.Dah laa aku penggemar udang. Memang menepati selera aku di tengahari yang panas-panas itu..oh walla wehhh :)


























Lagi sepinggan besar udang goreng tepung aku pesan.Huhu..jangan tua esok kene gaout sudah la.Nauzubillah. Yang ni sepinggan RM10. Huhh..macam nak nangis aku bila dengar budak tu kira bil.Murrahhhnyerr...tak setanding ngan kuantiti.Apapun nikmat rezeki tuhan.Jangan cakap banyak, bedal aje lah.

Kat mana tu ek?ehehee..

 Aku tak sure la yang tempat ni masih beroperasi lagi ke tak.But tak kuasa la kan ..yang penting itu tempat makan seblah dengan tempat ni. Bagan Nakhoda Omar @Sabak Bernam,Selangor.Sesapa yang orang peranakan sini n Jawarians from selangor i pasti dan cukup pasti mesti familiar dengan ini tempat.

 Nengok tu...tepi laut...makan plak sedap..iskhh memang sangat geografi lah. Korang kalau pegi nanti, port kat bawah pokok... jangan bawah bumbung. Bawah bumbung takdak feel siot.Kene angin panas-panas macam tu, suasananya agak berbeza..tapi kalau hujan, korang lari bawak pinggan ler ;P

 Sudah cukup sudah,jom balik :)

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy