31 December 2011

Petua Kulit Cantik!

Tercari-cari tips untuk mendapatkan kulit yang cantik? Mudah jer...nak murah ke nak yang mahal?..hehe gurau jer. Sebenarnya cara tradisional lebih mudah dilaksanakan selain menjimatkan!
Tapi jika nak buat secara 2 in 1 pon lagi afdal..Maknanya cara tradisi + moden. Iaitu dengan bantuan produk kecantikan juga kosmetik. Pastikan yang HALAL okey...

Kulit lebih licin…

Kalau anda inginkan kulit lebih licin dan halus..banyak² kan lah makan tomato ‘coz tomato dapat membantu memperbaiki struktur tisu kulit kita..Selamat mencuba!!

Kulit lebih licin…
Tomato dan epal boleh digunakan untuk melicinkan kulit. Caranya, parut tomato atau epal yang cukup masak, kemudian gosokkan perlahan-lahan pada wajah dan leher. Gelatin pada tomato boleh menghilangkan parut. Biarkan selama 20 minit dan selepas itu cuci dengan air suam. Amalkan selalu untuk hasil yang memuaskan.



Kulit cerah dan berseri
Ambil segenggam kacang hijau, dikisar halus lalu dicampur sedikit kuning telur. Kacau hingga rata ramuan tadi dan disapu pada muka perlahan-lahan. Setelah lebih kurang 15 minit, basuh muka dengan menggunakan air suam. Hasilnya kulit muka akan cerah dan berseri.


Kulit muka yang gebu dan licin
Ambil segelas susu segar, sapu pada muka dan gosok-gosok hingga rata, melekit, dan kering. Cuci dengan air suam dan lakukan dua kali seminggu. Anda akan mendapat kulit muka yang gebu dan licin.


Lagi sesuai jika disuai padankan dengan Nurlizz 2 Slimming, Bukan sahaja dapat tubuh yang langsing, malah kulit juga bertambah licin, tegang dan gebu...klik untuk ------>>INFO

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy