02 February 2012

Hobi makan kek dah datang balik

Aduhai...hobi makan kek dah datang balik..Semalam order 8 biji cheese cupcakes..Esok nak amik lagi Velvet Cheese Cake 1/2 kilo...Huwaaa...Apa akan jadi kalu terus-menerus makan cheese cake ?
Risau ni..tapi makan tetap makan asal selera makan aku tetap dipenuhi..hihi( dilema orang degil!)

Sapa yang tak terliur tengok kek macam ni... 

 Asal mula beli ade 8biji..Rifqi rase sikit ajer.lepas tu taknak pulak die..aku la bedal..dah tinggal 6..di mase aku tengah tulis blog ni, aku makan lagi 2..tinggal la 4..ihihi macam kira aper plak ek..:D

Sebenarnya memang kegemaran aku , suka tengok kek yang dihias cantik , indah lagi sedap. Dah tengok tu mesti la nak makan..Aku try my best untuk membuat sendiri kek yang lawa-lawa macam tu. Tapi tak terdaya oleh kemahiran aku ni..setakat marble cake or easy mix chocolate cake yang dah siap tinggal bancuh tu,,,memang aku terer sangat la..kihkih

Kegemaran skodeng belog yang tunjuk gambar-gambar  kek ni pon aku suka gak..Sambil berangan-angan mungkin nanti en husband aku akan wat surprise beli kek cantikss macam tu mase besday aku nanti..hehe. Berangan lagi...;P

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy