08 February 2012

Testimoni Terkini Nurlizz 2 Slimming Abang Nuar From Pahang

Assalamualaikum
Memperkenalkan testimoni terbaru, kalau ada yang dah kenal tu..Cepat-cepat ucap'Tahniah' pada Abang Nuar ye. Pada yang belum kenal, boleh tengok perubahan yang telah berlaku pada diri Abang Nuar.

Jangan terkejut kalau saya katakan ini semua disebabkan kehebatan produk perlangsingan terhangat masa kini Nurlizz 2 Slimming.
Jangan tak percaya kerana ini semua memang kisah benar..Abang Nuar ni adalah abang ipar saya. Maka beliau adalah abang kandung kepada en husband saya sendiri.
Ada sedikit penceritaan berkenaan imej baru terkini beliau ini :-

"Berat asal saya sekitar 116kg sebelum menggunakan produk Nurlizz 2 Slimming. Saya mula makan pil ini bermula awal November 2011. Itupun setelah adik saya (Mohd Noor Azreen bin Sumiri) balik ke kampung dan membawa bersama produk ini. Terlintas dalam hati nak cuba. Cara amalan makan saya, saya ambil 2 hingga 3 biji pil Nurlizz 2 Slimming  setiap hari. Alhamdulillah, setelah habis botol yang ke 3, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 13kg. Berat badan saya sekarang adalah 103kg. Masih lagi berusaha untuk dapatkan target 85kg hingga botol yang ke -7. Bukan sekadar penurunan berat yang saya dapat, malah pergerakan saya semakin lancar dan laju, badan rasa lebih ringan, sakit lutut berkurangan dan rasa mengah hilang disebabkan berat badan menurun. "

Inilah abang Nuar dengan berat 116kg dulu

Berat terkini 103kg..Alhamdulillah

1 comments

Org kampung saye!Adekah abg nuar sebesar ini??Mala,teruskan usaha anda untuk menggalakkan mereka2 menurunkan berat badan sekaligus untuk kesihatan yg lebih baik..chaiyok!chaiyok!

May 31, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy