29 February 2012

Kesibukan melanda lagi

Assalamualaikum

Rasa macam dah lama tak menaip. Hari-hari cuba curi masa nak blogwalk dan update peserta GA yang kurang sejam akan berakhir malam ini. Kadang-kadang tewas jugak. Balik skul...letih dan terus tido.

Kalau perasan, widget Yahoo Mesenger aku tu kadang-kadang on , kadang-kadang off maknanya sekejap je lah aku menjenguk. Masa telalu singkat sekarang ni!

Bila nak masuk bulan 3, maknanya masa kesibukan untuk diri aku mula melanda lagi..Every year memang macam tu.Selagi tugas aku yang satu itu digalas, selagi itu lah ia tetap dan berpencen..huhu.Tapi aku suka :)
Bagi aku baik buat keje yang kita lebih tahu dari melaksanakan tugas yang tak sepenuhnya kita tahu.

Baru kejap tadi, dah selesai satu keje. Aku tengok bakul kain tu macam nak melimpah nampaknya. Aku tekan-tekan sikit isi perutnya. Bagi nampak tak serabut. Bila lah ada jual mesin lipat kain. Tolong sesapa cipta untuk aku..huhu

Esok ada tugas lagi. Select 3 pemenang untuk first GA aku. Tugas kat skul ada lagi tu. Sabar. Selesaikan satu-persatu. Biar complete, biar update. Tunggu esok yea :D

6 comments

selamat pagi kak.... masih menunggu kptusan GA ni.. hehe.. ape2 pun semoga akak kuat lalui hari-hari yang makin sibuk ni... :)

March 01, 2012

chayok3...bsemangat...hehe

March 01, 2012

salam mala...Klu dah bekeje ni mmg sbk... mana nk uruskn hal2 kat umah lg.Take your time....

March 01, 2012

sian kak mala..nnt ayu cipta mesin lipat baju ek? huhu..(padahal xde lgsung ilmu engineering:P)

March 01, 2012

@Ayumi Comot

Ayu..cepat la cipta utk akk..dah tak sabar sgt..letih lipat baju..huhu

March 01, 2012

@♥♥azatiesayang ♥♥
Thanks tie..cuba sedaya upaya untuk lakukan yang terbaik. Seimbang duniawi dan ukhrawi. Amin

March 01, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy