17 April 2012

Answer Simple Quiz and WIN!

Assalamualaikum

Ingat lagi tak tentang entry 'Hobi' yang aku pernah tulis dulu? Memang aku obses dengan fridge magnet (FM). Tak taulah ape yang special nya di situ. Bagi aku satu kepuasan dan bila tengok banyak FM yang cantik-cantik macam aku sedang melihat satu permandangan yang indah.Ceewah..betul ni..satu perasaan yang aneh kan.hehe..
Semalam aku diberitahu akan dapat satu FM dari blog Mar. Memang gembira..nak harap nak jejak ke Australia ntah tak tau la bila.Tunggu pencen nanti la kot..hihi.Thanks Mar.


Disebabkan aku ada bebrapa lagi FM GuangZhou , jadi aku nak hadiahkan kepada penggemar FM macam aku dan juga yang berjaya menjawab short quiz yang aku nak soal..huhu.Maklumlah jiwa pendidik...sikit2 nak bagi kuiz la. Senang je soalannya. Soalan adalah berdasarkan gambar koleksi FM yang aku dah ada. Tak la banyak bebenor macam orang lain punya.Kebanyakan dalam negara.Kalaupun ada yang dari oversea..tu sume orang yang bagi dan ada juga yang aku kirim.

Gambar 1
Gambar 2

Tiga soalan perlu dijawab dengan tepat :-
  1. Berapa jumlah FM yang anda nampak dalam Gambar 1 dan Gambar 2?
  2. Berapa jumlah FM dari dalam negara?
  3. Berapa jumlah FM dari luar negara?
Pemenang yang berjaya menjawab dengan tepat, betul dan paling pantas akan dihadiahkan FM dari saya.
Tuliskan jawapan dalam bahagian komen di bawah yea.
Tarikh : 17 April 2012 -  19 April 2012 ( 3 hari je..)

Inilah FM yang Mala Nasohah nak hadiahkan ;)
 

8 comments

FM pic 1 = 28( kalau termasuk yg setengah nmpk kaler r oren + putih tuh 29 :)
FM pic 2 = 8

total = 36 / 37 if termasuk yg oren + putih untuk FM 1 tuh :)

April 17, 2012

1.Berapa jumlah FM yang anda nampak dalam Gambar 1 dan Gambar 2?
Jawapan: Gambar 1 ada 29 dan gambar 2 ada 8.

2.Berapa jumlah FM dari dalam negara?
Jawapan: 28

3.Berapa jumlah FM dari luar negara?
Jawapan: 9

Saya hitung sendiri ye. Kalau tak betul sorry la. hehe

April 17, 2012

gambar kurang jelaslaa :(

setakat yg Atiey nmpk..

FM pic 1 = 28 if termasuk yg satu setengah kaler oren tuh 29
FM pic 2 = 8
total = 36 /37 if termasuk yg Atiey cakap tadi

FM dari dalam negara = 24
FM dari luar negara = 5

April 17, 2012

Tekiu..sudi join my quiz :)

April 17, 2012

soalan 1. Jawapannya pic 1, 29 FM. Pic 2, 8 FM.
soalan 2. Jawapannya 28 FM.
soalan 3. Jawapannya 9 FM.

okeh. betul dah nie. naik juling mata kira. hahaha

April 18, 2012

asalamualaikum..nur join
ngee..hentam jela yer
fm dalam pic satu ada-29
fm dalam pic 2 ada-8
fm luar negara-11
fm dalam negara-26

April 19, 2012

okiess..tekiu join quiz yer :)

April 19, 2012

hehe..antara yang di atas xde jwpn yang sgt tepat..tapi sya tetap nak bagi kat semua keempat-empat peserta..Atiey,nurza,fatma,yana halim.Jngn lupa send address to my email kay .Tekiu :)

April 23, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy