18 April 2012

Thanks...hadiah GA Eqbal Zack dah sampai

Assalamulaikum

Dah dua hari aku dah pakai minyak wangi ni..baru nak kongsi cerita..heheh.
Kan aku ada join Fan Page Celebration [1] by eqbalzack. Dan..aku dipilih sebagai pemenang.
Hadiah sampai kat kaunter skul aku.Jadi bermula hari itu aku jadi wangi..;P
Tekiu penganjur...

Haa..tu dia surat penghargaan tahniah ;D

Alehai..nampak pulak bayang bilik lipat kain aku yang bersepah..en husband aku pon teruja nak tengok.
Jangan lupa vote untuk Eqbal Zack untuk DIGI WOWW Awards 2012 bermula 23 April ini.
Nak baca entry berkaitan sila KLIK SINI
Thanks :)

1 comments

Wah..bestnye.. :)) bau perfume ni pun sedap :)

April 19, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy