12 April 2012

Biar betul 7 hari loss 4.7kg?

Assalamualaikum

Hari ini nak sembang-sembang dan share pengalaman & kegembiraan seorang adik yang baru kenal tapi macam dah kenal lama :).Itu lah untungnya. Dapat kenal ramai rakan baru dan dengan itu semakin bertambah panjang tali silaturrahim kan. Sebenarnya Ain ni..dah lama nak cuba produk Nurlizz 2 Slimming ni. Tapi mungkin tak confident lagi dengan produk ini. Rasanya dah 2 bulan Ain dah bertanya itu dan ini pasal keberkesanan Nurlizz 2 Slimming. Aku pun ceritalah pegalaman aku dengan Nurlizz. Kisah benar aku...bukan cerita palsu yang direka-reka. Baru hujung bulan lepas Ain menghubungi aku sekali lagi, katanya doktor surun turunkan berat badan sebab ada masalah kesihatan. Terus dia order 3 botol. Lepa s 5 hari makan, Ain sms aku. Sms nya aku tak sempat snap macam biasa sebab tukar handphone. Tapi sempatlah save dalam memory card semua sms-sms yang lama.


Askum kak..ain happy sgt hr ni,pg td ain tmbg berat ain 103.8kg dh dari 107.5kg dlu..   

wslm..wow ain 3.7kg dlm mse smggu tu..tahniah.berbaloi usaha kan.Alhamdulillah.rsenye mggu dpn dpt turun lg tu..mst terkezut doktor tu ..huhu  
 
Tq kak atas nasihat akak..jgn kate dokter t'kejut,ain pun mcm xcaye je pg td,brp kali ain tmbng nk kpastian..tp mmg sgt2 puas hati,xmyesal la b'habis duit klu mcm ni hasilnya..lega kak dh lps target yg doktor nk 2..ain nk usaha turunkan lg berat ain..akak doa2 kan ye kjayaan ain 

InsyaAllah ain..akk tlg doa utk ain.smoga jgn pts asa nk turunkan berat k..:-)   

Tq kak atas nasihat akak..jgn kate dokter t'kejut,ain pun mcm xcaye je pg td,brp kali ain tmbng nk kpastian..tp mmg sgt2 puas hati,xmyesal la b'habis duit klu mcm ni hasilnya..lega kak dh lps target yg doktor nk 2..ain nk usaha turunkan lg berat ain..akak doa2 kan ye kjayaan ain  

InsyaAllah ain..akk tlg doa utk ain.smoga jgn pts asa nk turunkan berat k..:-)  


Lepas 7hari ain buat check up doktor, ini sms yang dihantar pada aku :         
Askum kak..td ain g jmp doktr,dia cuma tny p'kembangan skt ain 2 je..lps 2 btl la akak ckp dia t'kejut,tgk brt ain dh turun 4.7kg   
        
wslm..Alhamdulillah.die ade tnya pape ke lps tu?      
     
Xada pun,cuma dia fkr ain kurangkan mkn je..lps 2 ain ckp la mmg pun shari skali je mkn lps 2 byk mkn buah dgn minum air..dia ckp ttp kena mkn nt xckp zat plk    
  
hehe. msti terkezut die.xpe ain teruskan spy brt bdn ain trun dgn stabil.InsyaAllah.


Memang macam tak percaya. Aku sendiri pun sampai menadah tangan memanjat kesyukuran bila Ain ada tindakbalas yang sangat positif. Ternyata Nurlizz Slimming amat serasi dengannya. Memang inilah sejarah dan catatan peribadi buat aku selama aku meng'consult' pengguna yang baru nak menggunakan Nurlizz 2 Slimming.Kkadar penurunan paling tinggi iaitu 7 hari sebanyak 4.7kg.Anda di luar sana bila lagi? Cuba sendiri dan InsyaAllah ia dapat menyelesaikan masalah berat badan anda. :)

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy