29 March 2012

One Four Three

Assalamualaikum

"One Four Three, Cikgu!"...Haa..apa tu? Melongo kejap aku depan budak-budak.Nasib baik lalat tak lalu, kalu tak mau salah terowong. Dan nasib baik jugak aku pandai control macho. Katanya cikgu up to date. Mesti mengikuti perkembangan semasa kan. Rupa-rupanya maksud one four three tu..I Love You!
Cuba kira I (one),Love (two),You (three). Tepat.Inilah dikatakan trend remaja sekarang.
Satu perkataan baru yang baru aku tau jelas maksudnya. Tak akan jumpa dalam kamus.
Maknanya aku masih belum up to date lagi. Kene tambah lagi ilmu pengetahuan sebagai strategi pendekatan
semasa proses p&p antara guru dan murid. Terlalu rigid dan straight to the point pun agak membosankan.
Biar pembelajaran dua hala supaya murid tak akan bosan.InsyaAllah, aku akan cuba yang terbaik.

Notebook kesayangan aku. Macam-macam ado. Jangan ditanya apa yang ada...biarlah rahsia ;P

Lagi satu pekara yang amat penting dalam alam pekerjaan aku, buku tebal kaler hijau tu. Hari-hari mesti belek.Hari-hari mesti tulis dan hari-hari mesti bawa.

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy