22 March 2012

Momen terima result SPM

Assalamualaikum

Malam tadi serius aku tak dapat lelapkan mata. Rasa macam nak jatuh hukum je. Pagi tadi berapa kali aku terkucil. Sampai mak aku naik heran dan bingung. Dari malam tadi jugak aku dok mengira...Satu...Dua..Tiga...ulang lagi. Satu..Dua..Tiga.Haiskhhh...mana satu ni.Tolong!
Tepat jam 11 pagi, aku dail...haiskhh..engage la pulak..Redial.Trutt..truttt...truttt
"Ermm..Hello..saya..nak..tau..result..spm..saya...?"
"Hah, no ic?"
"8xxxxxxxxxxx"
"Sebelas"
"Hahh...leh..saya..tau...gred...berapa..tu?"
"Eh, awak ni mimpi ker...gred satu la..iskhh" Tutttt ( kerani letak tepon, banyak kojer arini..huhu)


Masih fresh lagi, saat aku terima result SPM 15 tahun dulu.
Nebess beb.
Masa tu pakai telepon jer sebab sekolah jauh.
SPM penentu segala. Ke mana dan di mana kita selepas itu.
Buat anak didikku...Sekalung Tahniah buat anda.
Biarpun apa keputusan yang digenggam, itulah bukti kejayaan bagi anda.
Bijaklah memilih jalan dan rebutlah peluang keemasan selepas ini.
Moga lebih berjaya di masa akan datang.Amin

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy