07 March 2012

High Heels ala Neelofa ke

Assalamualaikum

Serius..lama bebenor tak pakai kasut high heels. Semenjak 3 tahun lepas..huhuhu.Lama amat!
Masa baru posting dulu biase la kan..baju, kasut, tudung mesti mau match sume. Kasut kalau tak tinggi memang tak sah. Kini kenapa lah aku macam dah hilang minat kat high heels. Why....don't know laaa..

Sejak pregnant dulu aku dah mula pakai flat shoes. Rifqi dah hampir umur 3 tahun bulan Julai ni pun masih flat lagi.Kasut hantaran aku masa 2008 dulu masih elok cantik molek aku simpan dalam kotak. Pakai dua tiga kali je. Aku try juga cari-cari blog Neelofa yang cun dan popular tu. Tak jumpa la pulak. Teringin jugak cuci-cuci mata tengok kasut cantik-cantik dan trendy.

Gambar tahun 2008...hehe..silau
Kalau kasut cantiks mesti la sedondon juga dengan handbag ye dak. Handbag kawin dah lama lusuh sebab pakai hari-hari. Kasut kawin aku masih elok je sampai sekarang.

 Ngah berangan kasut high heels Neelofa dan kepelikan sebab tak jumpa-jumpa blog kasut die...aku selongkar almari kasut. Alhamdulillah condition kasut masih ok walau dah 3 tahun tersimpan.

Tahun 2012..good condition.
Silau nye ada lagi kan;P

3 comments

org ckp klw pkai high heel confident dlm diri tu lg membara.haha.tp nmpk mcm seksa pn ad.hehe

March 08, 2012

wahhh masih elok barang hantaran yg diterima .. baguss pandai jaga.. Mak dara punya barang hantaran jangan kata nak simpan.. hantaran apa yg dapat masa kahwin 15 thn dulu pun dah lupa apa bendanya haha..

March 08, 2012

Cantik kasut..kna pakaila, baru cantik lagi si pemakainya tu..hehe

jom cuba ga ni, boleh dpt beg2 cantik..leh pakai ngan kasut cantik tu..
http://www.akmarwati.com/2012/03/win-coach-wristlets-at-babyibu.html

March 08, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy