13 March 2012

Tips melawan Nafsu

Assalamualaikum

Sehari suntuk kurung diri kat rumah.Layan TV, masak, basuh baju,layan Rifqi...lipat baju je aku tak buat (belum ada mood). Syok juga duduk rumah. Kalau hari-hari macam ni boleh ke aku ek?
Memang respect sangat kat mak aku dan juga para surirumah sepenuhmasa di luar sana.
Hari-hari kene buat menu untuk santapan keluarga tercinta. Mengasuh anak sepenuh masa dan buat kerja rumah sepenuh masa...iskhhh mampu ke aku. Berkurung seharian tak jenguk luar rumah pon rasa macam panas kepala.huhuhu..

Dilema seorang wanita@ibu@isteri bekerjaya. Berkehendak kepada banyak perkara. Baru semalam aku shopping sorang-sorang kat Jusco. Tujuan asal nak deliver Nurlizz Slimming kat Ely.But akhirnya hampir 3 jam aku meronda-ronda.Haishh..best juga ye.;D. orang belek kasut, aku pun tumpang belek juga.orang tengok handbag, aku pon jeling-jeling juga. Tengok baju budak-budak, lagi aku geram. Haishhh perempuan-perempuan. Cepat-cepat aku istighfar.

Susah juga melawan nafsu beli-belah ni. At last singgah kat POPULAR. Niat asal nak beli pen merah je..sekali aku terrr beli 2 buku novel. hrmm..Layan.

2 comments

nama pon pompuankan memang nafsu shopping tu membuak buak hehe..window shooping pon takpe..janji shopping haha..
salam knal dah folo sni..jemput singgah n folo..

March 14, 2012

@mama tim
Tu r..mama tim, nafsu shopping membuak2..haiskhh bahaya betul.kene dok diam2 kat umah mcm ni la gamaknyer..huhu

March 15, 2012

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy