16 March 2012

Hobi

Assalamualaikum

Hadoii..penat juga jadi fulltime housewife. Cuti dah nak abis tapi rasa macam tak cuti.
Tak baik mengeluhkan. Buat keje rumah mesti ikhlas sepenuh hati. Larat buat...tak larat biarkan dulu.
Senyum selalu :D

Cerita pasal hobi @ kesukaan : aku suka mengumpul fridge magnet atau nama pendek FM (senang aku nak bercerita kat sini). Bagi yang tak tau FM tu hape...meh sini aku tunjukkan;

 Antara koleksi tak seberapa yang aku ade..ada antaranya dah tinggal seblah je, Rifqi jatuhkan ...huhu

FM yang dibeli bila melawat tempat-tempat yang menarikss. Ada gak yang diberi orang.

So, hobi tu aku panjangkan lagi dengan riang-ria menaja GA yang dianjurkan oleh cik ECA
Good Luck yea :)
3 FM yang encik husband bawa balik dari Guangzhou

And...brooch mutiara sabah yang gojesss :)

Jom meriahkan GA cik ECA
KLIK BANNER UNTUK JOIN.TQ
 



5 comments

Post a Comment

Sila tinggalkan KOMEN anda if nak komen
Tapi kalu suka boleh la SHARE
TEKIU..ENJOY VIEWING...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © Adeqrifqi Official Blog. Designed by Whitey Mommy